sexta-feira, 25 de janeiro de 2008

Dance with me, babe

Opa!
Mal eu declarei que estava precisando de descobertas para poder sugerir, eis que minha irmã Lisaura me aparece com esta música delícia aqui. Não precisei nem escutar toda para correr para o blog e compartilhar esse suíngue.
Quem são Gabin e Dee Dee Bridgewater?
Boa pergunta, queridos! Quando eu descobrir eu conto! Esses dois me parecem bons filões de música boa.
A conferir.

INTO MY SOUL
- Gabin feat. Dee Dee Bridgewater -

I took a trip to the mountains
I saw you trapped up in the cable-way
I prayed that you would fall
And come floating down to me, oh yeah

You fall free style
You down from the sky

Oh I’ve been waiting
I’ve been waiting

I say leap into my arms, babe
C´mon dive into my soul
C´mon jump into my heart, babe
C´mon dive into my soul

I say leap into my arms, babe
C´mon dive into the snow
C´mon jump into my bob-sled
C´mon dive into my soul

I say Don´t look back, look back
I say Don´t look back, look back...


Um comentário:

Ilis disse...

Delícia de música!!!!!!!
Viciei.